sábado, 9 de mayo de 2009

Un més i van...


Com diria aquell: la vida és un riu que corre sense descans cap a la mar. Perdoneu que hui estiga tan reflexiu, però es que en esta jornada sume un any més al meu compte particular. Un dígit més que no aporta res més que la sensació de pensar que els díes comencen a passar massa ràpids. Però al mal temps bona cara. Només cal pensar que és un any més de experiències acumulades i de vivències que quedaran ben guardades en el espai de la memòria. Des d’ací vuig felicitar també a aquells amics que tenen el plaer de fer anys el mateix dia que jo. Una abraçada per a ells i que pugam celebrar-ho junts el màxim d’anys possibles. Que el riu continue correguent i que les pedres del camí siguen poques per a que l’aigua arribe de la millor manera possible al desconegut mar.

2 comentarios:

  1. Felicitats per l'aniversari company...i enhorabona pel blog. Es un plaer per a mi, abanda de currar amb tú quan toca, tindre este blog afegit als meus favorits. Promte, quan estiga a casa, t'afegiré un link en el meu...Salutacions i que cumplisques molts més.

    ResponderEliminar
  2. Moltes felicitats!! Els anys passen pero ja has sentit a Susi este matí...

    Salutacions a la blogosfera... Jo també he començat fa poc.

    ResponderEliminar